Skip to main content

Nem találod, amire szükséged van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!
  • Mennyi ideig játszanak egy filmet, illetve mikor veszik le műsorról?
  • Miért nem látom az egész heti moziműsort?
  • Az elmaradt előadások esetén kérjük, érdeklődj a mozivezetői irodában. Igényt tarthatsz a megvásárolt mozijegy kompenzációjára, viszont elmaradt előadás illetve törölt (sztornózott) mozijegy esetén a megvásárolt büfés termékek, illetve a kávézó termékeinek árát visszatéríteni nem áll módunkban.

    Amennyiben a filmek késéssel kezdődnek, elmaradnak vagy egyéb technikai hibákból adódó csúszások keletkeznek a vendégek kártalanítása, járulékos (pl.: parkolás, utazás) költségeinek megtérítse nem áll módunkban.

    Was this article helpful?

    That’s Great!

    Thank you for your feedback

    Sorry! We couldn't be helpful

    Thank you for your feedback

    Let us know how can we improve this article!

    Select at least one of the reasons
    CAPTCHA verification is required.

    Feedback sent

    We appreciate your effort and will try to fix the article

  • Mi történik a jegyemmel, ha egy nem várt esemény miatt meghiúsul, megszakad az előadás?