Kihagyás a tartalom megtartásához

Nem találod, amire szükséged van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!
  • Mennyi ideig játszanak egy filmet, illetve mikor veszik le műsorról?
  • Miért nem látom az egész heti moziműsort?
  • Az elmaradt előadások esetén kérjük, érdeklődj a mozivezetői irodában. Igényt tarthatsz a megvásárolt mozijegy kompenzációjára, viszont elmaradt előadás illetve törölt (sztornózott) mozijegy esetén a megvásárolt büfés termékek, illetve a kávézó termékeinek árát visszatéríteni nem áll módunkban.

    Amennyiben a filmek késéssel kezdődnek, elmaradnak vagy egyéb technikai hibákból adódó csúszások keletkeznek a vendégek kártalanítása, járulékos (pl.: parkolás, utazás) költségeinek megtérítse nem áll módunkban.

    Hasznosnak találta a cikket?

    Nagyszerű!

    Köszönjük visszajelzését

    Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

    Köszönjük visszajelzését

    Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

    Válasszon ki legalább egy okot
    CAPTCHA hitelesítés szükséges.

    Visszajelzés elküldve

    Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani

  • Mi történik a jegyemmel, ha egy nem várt esemény miatt meghiúsul, megszakad az előadás?