Nem találod, amire szükséged van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!-
Mennyi ideig játszanak egy filmet, illetve mikor veszik le műsorról?
-
Miért nem látom az egész heti moziműsort?
-
Az elmaradt előadások esetén kérjük, érdeklődj a mozivezetői irodában. Igényt tarthatsz a megvásárolt mozijegy kompenzációjára, viszont elmaradt előadás illetve törölt (sztornózott) mozijegy esetén a megvásárolt büfés termékek, illetve a kávézó termékeinek árát visszatéríteni nem áll módunkban.
Amennyiben a filmek késéssel kezdődnek, elmaradnak vagy egyéb technikai hibákból adódó csúszások keletkeznek a vendégek kártalanítása, járulékos (pl.: parkolás, utazás) költségeinek megtérítse nem áll módunkban.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani
-
Mi történik a jegyemmel, ha egy nem várt esemény miatt meghiúsul, megszakad az előadás?